odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

niedziela, 11 marca 2012

Babka, tort Pawłowej i pierogi z czarnuszką

Już wiem, że trzymałyście za mnie kciuki. "Wieczorek zapoznawczy" z  przyszłymi teściami mojej córki przeszedł do historii, ale jako bardzo udany, sympatyczny, wesoły.
Na imprezy tego typu staram się wszystko przygotować sama. Lubię robić dania proste, bo takie moim zdaniem są najsmaczniejsze.
Przebojem wieczoru były:

Pieczone pierożki w cieście półfrancuskim z soczewicą i pieczarkami, posypane czarnuszką
Na gorąco

 Do tego gotowany z buraków , mój ukochany, barszcz czerwony.


Babka drożdżowa z rodzynkami i lukrem




Tort Pawłowej



Zawsze, kiedy piekę babki drożdżowe, suszę bezy i robię tort
Ponieważ do świąt już niedaleko, zdecydowałam się na ciasto drożdżowe. Mam wypróbowany, od lat ten sam przepis na babkę. Nigdy mnie nie zawiódł.







Zdjęcia robiłam dzisiaj rano, dlatego tort jest w wersji szczątkowej. Babka cała, bo upiekłam dwie.
















Na Pawłowej bita śmietana i owoce.

Dobrze czuliśmy się w swoim towarzystwie. Impreza trwała od 17.30 do 23.20
Życzę wszystkim tak udanej pierwszej wizyt.

To tyle, jestem trochę zmęczona, bo dzisiaj miałam obiad imieninowy.
Odbyte dwie imprezy, zakończone sukcesem towarzyskim, prezenty, cudowne kwiaty. Czego chcieć więcej:)

Żegnam się z Wami odrobinę zmęczona, ale szczęśliwa, że już mam to za sobą.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu:)

13 komentarzy:

  1. Jejku :) Same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to kiedy Ty te imieninki masz? Wszystko jedno,przecież i tak życzę Ci wszystkiego, co najlepsze!!!! Przyjęcie musiało być imponujące, a to dobrze rokuje na przyszłość:)) Odpoczywaj, bo Ci się należy! Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co bardziej m nie kusi...tort...czy pierogi?pierogi czy tort?..eee poprosze jedno i drugie:)))super,ze wizyta się udała:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie imprezy to zawsze przeżycie - super ,że się udała :) Kuchareczka z Ciebie pierwsza klasa. Mam porcelanę z tym samym motywem i takie małe filiżaneczki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanej imprezy i wszystkiego dobrego na imieninki:)))
    Uściski i całusy Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia,zdrowia,pomyślności z okazji imienin!Fajnie,że impreza udana,bo to jednak była stresująca sytuacja.Pyszności przygotowałaś ,to musiało zakończyć się sukcesem!

    OdpowiedzUsuń
  7. super , że się wszystko udało! to pewnie wkrótce czeka Cie wielka impreza czyli ślub córki?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze koty za płoty;)))
    Ale powiem Ci szczerze że wystrój zrobił na mnie ogromne wrażenie, wszystko wygląda tak dostojnie i elegancko a jeszcze Twoje wypieki i te pierożki na które mi tak strasznie ślinka leci podkręciły klimat całej imprezki.Pozdrawiam serdecznie a przepisik na babkę i pierożki można by było prosić pliska ogromna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie przepisik na babkę i pierożki, jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wszystko pysznie wygląda, na następną imprezę chyba się jakoś wkręcę, chociaż do podawania:)do stołu

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjęcie z takimi smakołykami musi być udane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrażam sobie te emocje! To musi być niesamowite. Wszystko przede mną więc uczę się od Ciebie. Nie pierwszy raz, zresztą... :-))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówiłam,że nie taki diabeł straszny jak go malują/ gorzej bywa w weselnym zamęcie tam sters wszystko zjada/ a przy takich smakołykach to spotkanie musiało się potoczyć tylko radosnym torem.
    Dziekuję za miłe dowiedziny na moim blogu no i oczywiście przesyłam spóżnione życzenia imieninowe.
    Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...