odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

poniedziałek, 23 lipca 2012

WYRÓŻNIENIA : )))))

Witajcie:)))

Z małym opóźnieniem, ale chwalę się wyróżnieniami, które dostałam od blogowych koleżanek jakiś czas temu.
 Bardzo dziękuję za te wyróżnienia.
 Jest mi niezmiernie miło :))))


Od właścicielek  blogów:

                              od rana do wieczora

oraz

                        moje anielskie inspiracje

otrzymałam wyróżnienie


Natomiast od Izabeli z bloga           handmade by Izabela 
otrzymałam :


Bardzo Wam dziękuję dziewczyny, jeszcze raz :)))
Ponieważ dostałam trzy wyróżnienia, to powinnam , zgodnie z zasadami, nominować 30 osób :)))



NOMINUJĘ DO WYRÓŻNIEŃ :

TRZYDZIEŚCI MOICH OSTATNICH OBSERWATOREK :))))

DWADZIEŚCIA DO PIERWSZEGO
 I NASTĘPNYCH DZIESIĘĆ DO DRUGIEGO :))))


ZAPRASZAM PO ODBIÓR :)))))




U mnie robótkowo nic  nadzwyczajnego się nie dzieje.
Coś tam klecę, ale jakoś mi  to klecenie nie klei się :(
UDZIELAM SIĘ ROWEROWO :)))

I to już koniec mojej opowieści o wyróżnieniach :)))
Witam nowe obserwatorki :)))
Bardzo dziękuję za przemiłe słowa w komentarzach:)
Pozdrawiam bardzo, bardzo i do następnego razu :))))

24 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnień.W pełni zasłużonych!
    Ja kompletnie nie mam czasu na bloga...jeszcze chwilkę muszę odpuścić...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam mało czasu na blogowanie :)Wszystko wróci do normy jesienią:)))

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Nagrody w pełni zasłużone!
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluę wyroznień, Ty za swoje piekne prace powinnas dostać ich cały stos

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz, zaraz to ja się załapałam czy nie! ;) Hi,hi ale przecież już dostałam od Ciebie medal więc już jestem wyróżniona! ;)
    Buziak i szerokiej drogi...
    To piękne uczucie poczuć wiatr we włosach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie z całego serducha :))))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!!!!!!!!!! zasłużone w pełni!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zasłuzonych wyróżnień!Wycieczki rowerowe to cudowna forma wypoczynku!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie, Krysko ,należy się Wyróżnienie takie jedyne w swoim rodzaju- tylko dla Ciebie, nie przechodnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknych wyróżnień i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień:) Zasłużone:))

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie !!!!!!!!!! I cieszę się, że widzę Ciebie, a nie Twój brzuch :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również gratuluję, oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...