odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

czwartek, 4 października 2012

CZAS NA POMARAŃCZOWY, NAJWYŻSZY CZAS

Jesieni w kolorach tęczy ciąg dalszy ..............



Witam

w moim świecie z wełny , lnu i bawełny ♥ ♥ ♥

Dzisiaj będzie o zataczaniu kręgów................trwaniu............ przemijaniu....................odradzaniu się..........  
Po prostu ..................... o życiu...............

 A wszystko w kolorze pomarańczowym


ZAPRASZAM : )






























































                            ♥ ♥ ♥




I to już koniec mojej historyjki wesołej, smutnej, radosnej, refleksyjnej, ale prawdziwej :)
Witam serdecznie nowych gości :)
Wszystkich pozdrawiam bardzo, bardzo :)
i


 do następnego razu : )))
                            Kryska


P.S.
Nie wpadłam w depresję :))))))

26 komentarzy:

  1. Takie życie, tylko u mnie to bardziej w różowym kolorku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie to nasze życie, kręgi zatacza co i rusz ....
    Dalia śliczna :)
    Uściski przesyłam i dnia udanego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przemijanie przedstawiłaś zdjęcia super:)
    Pozdrawiam serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Qrko kochana, umówmy się, pomarańczowy :)))))))))wpadający w łososiowy :)))))))

      Usuń
  5. Pięknie to ukazałaś. Brawo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna historia i ślicznie przedstawiona. morał z niech chyba taki, że nic nie przemija i każdypo sobie coś zostawia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie przedstawiłaś historię życia pomarańczowego kwiatka...i zdjęcia są piękne!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie to sobie umysliłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, prawdziwa historia - jak w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak jak z nami ale trzeba się z tym pogodzić bo każdy okres jest piękny jak się postaramy.Dalia piękna , też mam taką u siebie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to [pokazałaś:))I dobrze,że nie wpadłaś w depresję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Great serie...
    Best regards from Paris,

    Pierre

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat jak najbardziej na czasie ...ale ja nadrabiając wszelakie zaległości zagościłam na blogu Twojej córki i tam podziwiałam a było co.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobało mi się:)
    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Pięknie to sobie wymyśliłaś. Doskonale zobrazowałaś temat przemijania.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie opowiedzianee obrazem... :) dzieki za super radosny komentarz! ja tez zawsze sie ciesze z czyjejs radosci czy chociazby malutkiego sukcesu! Milego weekendu - u mnie zawierucha i zacina deszcz! wiec jak popatrze na te wesole fotki to rzeczywiscie cieplej na duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A to przemijanie właśnie.Świetne zdjęcia.Cudownie to przekazałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to bardzo optymistyczna historyjka, ma ciąg dalszy :-))) Pięknie to zrobiłaś. Ja wiedziałam, że tak będzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakby to był konkurs na temat "Przemijanie", miałabyś duże szanse na nadrodę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. NAGRODĘ oczywiście miało być
    ach te chochliki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia i uchwycony czas przemijania......Dzięki za miłe słowa...Gorące pozdrowienia pa...

    OdpowiedzUsuń
  22. ta historyjka jest przepiękna.nader!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie to wszystko ujęłaś na tych cudownych zdjęciach! czas narodzin, życia, radości, dojrzałości, czas przemijania po to by zaczęło się wszystko od nowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. To Ci historyjka! Jesteś niesamowita! Jedne radosne, inne przygnębiające... samo życie...

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...