odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

niedziela, 2 czerwca 2013

długi weekend zatrzymany w obiektywie

♥ Dotarły do mnie dwie przesyłki. Skrywają wzory cudownych haftów.
Mam już pewne plany, ale o tym kiedy indziej
Do szczęścia potrzebna mi jest jeszcze książka "Monogramy, sztuka haftowania liter" Susan O Connor.
Jeśli ktoś ma takową na zbyciu, to proszę o wiadomość na e-maila :)
♥ Pisałam jakiś czas temu o czaplach, które zagnieździły się obok nas, na wsi.
Dzisiaj rano zrobiłam im zdjęcia. Urosły i już machają skrzydłami:)))) Uczą się latać..... na sucho:)

 Nie wiem ile jest dzieci w tym gnieździe ???? , ale robią straszny hałas.



♥ Przy okazji podglądania czapli, zrobiłam zdjęcie rudzielcowi
♥  Po tych deszczach zieleń aż kipi.
Wszystko rośnie w zawrotnym tempie
Niezbędna  będzie  ingerencja sekatora, choć żal tych młodych  przyrostów
♥ Cudownie pachnie akacja
Pierwsza porcja wysuszonej mięty powędrowała już do słoja
♥ Poniżej  mój przydomowy, ziołowy ogródek
Jeszcze niektóre zioła są małe, ale pod koniec lata będzie buszszszszszszszszszszsz.
♥ Za wiklinowym płotkiem znajdują się grządki.
a na płotku.................
pisklak, nie wiem jaki, ale siedział tak długo, że zdążyłam wrócić do domu po aparat i pstryknąć mu zdjęcie z odległości metra.( za nim grządka z cebulą )
Tu już bezpieczny, za płotem, w towarzystwie swojej mamy :)
♥ W czasie tych wolnych dni dziergałam też na drutach. Już niewiele zostało mi do końca robótki. Niebawem pokażę
Tymczasem kończę, pozdrawiam najserdeczniej :)
Witam nowe obserwatorki :)
Do następnego razu
kryska ♥

34 komentarze:

  1. Ty spryciulo! - niełatwo jest zrobić zdjęcie wiewiórce, a Tobie udało się doskonale ją uchwycić:)
    Długi weekend u nas również był deszczowy, ale i tak szkoda, że właśnie się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ciekawe obiekty do obserwacji...
    Monogramy mam ale nie na zbyciu... ale tych, które pokazałaś nie mam w kolekcji - już jestem ciekawa co powstanie z tych książek...
    Płotek wiklinowy rewelacyjny... bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysko, jak pięknie u Ciebie! Najbardziej lubię własnie ten czas w ogrodzie, gdy wszystko rośnie na potęgę!
    Już ususzyłaś miętę? Szybka jesteś! Herbatę też robisz ze swojej??
    d.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrafisz fotografować przyrodę, piękne zdjęcia. Czapli na żywo jeszcze nie widziałam, a Ty obserwujesz trzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było pooglądać przyrodę w Twoim obiektywie, która jak to sama określiłąś aż kipi i zielenią i życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zapach ziół ... zieleń aż kipi ... chwasty niestety też mają zawrotne tępo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fajne masz ptasie towarzystwo...
    I zazdroszczę ogródka ziołowego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super towarzystwo :-)
    No, u nas też trza ciąć i ciąć :-( Ciepło i mokro!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogródek ziołowy super się prezentuje i fajne skrzydlate! Jeszcze mi się nie udało zrobić fotki wiewiórce. Brawo za refleks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz tam piękne towarzystwo :)
    Własne ziółka ... sam smak !
    Pozdrawiam serdecznie, czekając na efekty robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten ostatni ptaszek to drozd śpiewak:)))
    Też mam taką parkę, są bardzo odważne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaple do zakochania!!!!
    Też poszukuję "Monogramów", może nam się jakoś uda zdobyć tę książkę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i zielono masz w tym ogrodzie :) Szczególnie przypadł mi do gustu zielnik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ogród to naprawdę żyje!!! Pięknie...bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście uwielbiam książki i też kolekcjonuje, ale te dotyczące robótek na drutach. Żałuje, że wiele ciekawych propozycji nie jest tłumaczonych na język polski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Raz widziałam czaple - oj piękny to ptak :)))
    Super stworzyłaś kącik ziołowy szczypiorek przepięknie się prezentuję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana cudne zdjęcia i ta wiewióra! :)))))
    przy okazji zapraszam do udziału w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale tam u Ciebie fajnie i juz mięte suszysz ,szybka z ciebie kobitka
    fajnie tak obcować blisko z natura :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam Monogramy... pozbywać się raczej nie chcę, ale mogę pożyczyć na baaaaaaaaaaaaardzo długo :-)

    lilkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja super....Cały ten Twój zwierzyniec jest niesamowity....super zdjęcia....A ziołami aż zapachniało....Miłego tygodnia pa....

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy oglądam takie śliczne zdjęcia, to nawet brak słonka mi nie przeszkadza ;) Pięknie uchwyciłaś naturę w kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książki super... też bym mogła takie dostać ;)
    Piękne zdjęcia z Twojego ogrodu i okolicy...
    A jakie masz zioła, tylko mogę pozazdrościć takiej grządki...
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  24. oj ta książka z monogramami to by mi sie przydała hi hi , piekne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz rozumiem to karczowanie ogródka,zielnik cudowny jak pięknie komponuje się z płotkami.Fajnie jak by po nich piął się groszek pachnący albo nasturcja ale to tylko takie moje przemyślenia.Cudnie i jak będzie zdrowo, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie u Ciebie, co ja bym dała za taki fajny ziołowy ogródek :)czaple są urocze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie zachwyciły czaple ale ja jestem z tych co to godzinami mogą obserwować przyrodę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie zieleń aż kipi, a wszystko rośnie w oczach. Cudowne zdjęcia. Zazdroszczę ziołowego raju przy domu, mi pozostaje parapet ale może kiedyś...kto wie

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj
    Piękne zdjecia.
    Zazdroszczę ziołowego ogródka, ja namiastkę mam na balkonie.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiewióreczka śliczna, a czaple uchwycone w kadrze, to jest coś!!!
    Podoba mi się Twój ogródek ziołowy.Zauważyłam na jednym zdjęciu jakiś domek. Wygląda supeeer! Co to?

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudnie:)Chcialabym tam teraz byc;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko proszę się ze mnie nie śmiać:)))))) Ale przy tym wpisie poczułam się jak "Alicja w krainie czarów":))Tak wspaniale.Zazdroszczę Ci możliwości podglądania rodzinki czapli:)
    Wspaniały jest ten ziołowy ogródeczek.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie udało Ci się uchwycić czaple i wiewiórkę! Te pisklaczki oczywiście też - to chyba kwiczoły, ale nie jestem pewna na sto procent.
    Pięknie masz na ogródku, ta chatka w zieleni i studnia - uwielbiam takie klimaty!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...