odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 2 lipca 2014

ŁUK TRIUMFALNY......

......to tytuł książki, którą czytam w tym tygodniu.
Autorem książki jest 
Dominika oczywiście nic nie wie o tym, że zawdzięczam jej ciekawą lekturę :)
No ....chyba, że tu zajrzy ???  ....... to się dowie :)


I znowu trafiła mi się książka zniszczona, na nowo oprawiona, ale niezbyt profesjonalnie, co też utrudnia czytanie. Ktoś zakreślał fragmenty tekstu, podkreślał zdania, robił na marginesie notatki......jakby uczył się kwestii na pamięć. Nawet " wyżywał się "  artystycznie, zostawiając na kartach książki rysunki.............. na szczęście ołówkiem.
Może tylko w moim mieście niszczą książki ????
Korzystając z niezłej pogody, czytam na tarasie, z którego rozciąga się widok na część mojego ogrodu.
Zrobiłam kilka zdjęć specjalnie dla Was.
                                                           ♥ 
                                                                      ♥  
                                                             ♥                                                
                                                          ♥ 
                                                            ♥  
                                                  ♥                        
Całkiem zapomniałam o dzierganiu. Otóż w dzierganiu przerwa....mam nadzieją krótka.
I to już wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam najserdeczniej   
 do miłego.............
   ............ kryska   ♥ 

36 komentarzy:

  1. jakie piękne fotki :-)
    ja w sezonie letnim jakoś nie mam czasu na czytanie książek :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było ale się skończyło:)mogłabym tak spacerować po Twoim ogrodzie bez końca:)Serdeczne pozdrowionka Ci przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i a mogę spacerować ,myślę że biblioteki pełne są takich książek ,ludziom się wydaje że jak coś nie ich to można niszczyć .Takie mamy społeczeństwo :-(
    Ogród prześliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie!
    A książki są niszczone niestety wszędzie:((((((((((
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O już języczka u Ciebie kwitnie!? Piękne zdjęcia i ogród oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu i ja polubiłam Remarque'a.Nawet kiedyś z ciekawości przywiozłam sobie z wycieczki do Francji calvados, namiętnie pity przez bohaterów Remarque'a - jednak mnie nie przypadł do gustu. Na całe szczęście:)
    Piękny ogród a liliowce mają cudowne kolory.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ,że masz wenę na czytanie :-)))
    A ja w tym roku jakoś nie ...
    Piękna zieleń w Twoim ogrodzie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sięgnęłaś po naprawdę dobrą książkę, czytałam ją dawno temu, ale wyjątkowo pozostała mi w pamięci ta historia. Sceneria w której czytasz też jest piękna, więc relaks masz pełny. Teraz dzieci uczy się w szkole pisać na podręcznikach i takie są efekty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z czystym sumieniem polecam Ci tegoż autora "Czarny Obelisk", świetne studium psychologiczne.
    Warto czytać klasyków, a Remarque to już światowa klasyka.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczne miejsce , az chce sie usiasc z filizanka kawy i kawalkiem dobrej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dziwnego, że Remarque ci się podoba. Masz takie piękne otoczenie wokół siebie. Mój jest dużo mniejszy, ale też uwielbiam w nim zasiadać z książką w ręku. Pięknie jest u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu u mnie zaczynają już kwitnąć Twoje liliowce, ten łososiowy, bordowy, żółty drobny i taki wielki żółty. Jestem ciekawa tych co nie zakwitły w ubiegłym roku. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże się cieszą Haniu :) Pysznogłówka od Ciebie ...tylko patrzeć jak zakwitnie:)

      Usuń
  13. Przecudne zdjęcia. Jestem oczarowana. I te Twoje okulary pod kolor kwiatów:-). Bardzo ciepło Cię Krysiu pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Krysiu! Twego ogrodu nigdy za wiele, uwielbiam go i proszę o więcej:) A z czystej ciekawości, dużo masz do obrabiania? Bo na zdjęciach wygląda pokaźny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. A zajrzałam. I się dowiedziałam. Krysko, cieszę się, że Ci się podoba. Trudny okołowojenny czas, ale autor wybitny, więc to wartściowe czytanie. :)
    Masz piękny stolik i oprawki okularów. O ogrodzie nawet nie wspomnę! A ten brateczek samotny jaki śliczny. :)
    I jak to tak, nic nie dziergasz? I sumienie masz czyste?? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacznę i to pełną parą............ już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam podobną książkę,ale i po tę chętnie sięgnę.Ogród cudeńko!Uściski*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra książka,piękny ogród...,chwilo trwaj.Brzózki,magnolia i ławeczka...,widok bardzo podobny ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może to zabrzmi dziwnie, ale ja... lubię pokreślone książki z notatkami na marginesach... Takie książki z duszą... Na studiach użyczył mi kiedyś swojej książki profesor Paszek - to było "Próchno" Berenta. Nie uwierzysz, ale jego notatek było w tej książce prawie tyle samo, co druku :))) A i ja podkreślałąm w swoich książkach zdania dla mnie szczególnej wagi, robiłam na marginesach własne uwagi.. Oczywiście we własnych książkach, nie tych pożyczanych z biblioteki :)
    Ogrodu bardzo zazdroszczę! Ale cieszą mnie piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ogród! Wypożyczam książki i też trafiam na zniszczone np.brakuje kilkunastu stron! Najbardziej lubię czytać nowe, takie pachnące drukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kadry.
    U nas pogoda w kratkę więc nawet posiedzenia balkonowe mocno ograniczone.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogród? Toż to prawdziwy park jest!
    Kadry z książką szalenie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Krysiu, przykro, że tak trafiasz na zniszczone książki, faktycznie wtedy można się zniechęcić do biblioteki. Ja wypożyczam książki od około 20 -tu lat i jestem zapisana do kilku bibliotek w pobliskim mieście. Przez ten czas nie trafiłam na książki z czyimś menu w roli głównej, czy popisane. Widzę, że mam wyjątkowe szczęście. Od dwóch lat korzystam z programu bibliotecznego i zamawiam sobie książki z nowości przez internet, więc można powiedzieć, że są świeżutkie. Najpierw przeglądam książki w księgarniach potem zapisuję tytuł, a za jakiś czas sprawdzam, czy w bibliotece ją mają i wtedy rezerwuję...życzę byś więcej na takie zniszczone książki nie trafiła.
    Ogród piękny, ukochana lawenda i liliowce, które teraz pokazują swe cudowne kolorki...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie znoszę jak ktoś niszczy książki. Teraz nie wypożyczam książek, ale kiedyś miałam okazję czytać bardzo poniszczone książki z bibliotek. To się chyba wszędzie zdarza :(

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...