odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 18 lutego 2015

Moje perełki

Już dawno nie było mnie w środę na wspólnym dzierganiu i czytaniu.
Dzisiaj mam dużo czasu, bo Hania dała mi wolny dzień :)
Śledzie zrobione, przechodzą smakami i zapachami w lodówce.
Do wspomnianych śledzi, bliżej pory obiadu, ugotuję ziemniaki w mundurkach....... i będzie uczta :)
Wracając do czytania i dziergania................
Wspominałam kiedyś, że udaje mi się od czasu do czasu upolować na Allegro książkową perełkę.
Dzisiaj pochwalę się moim ostatnim nabytkiem.
Twarda okładka, szyta, pożółkły, gruby, pachnący papier, duże litery.
Obwoluta, trochę zniszczona, ale wyleczę ją.
Oto moja nowa zdobycz :)

Podziwiajcie ze mną:
460 stron szczęścia :)
barwne zdjęcia
ilustracje ze zbiorów Muzeum Narodowego
indeks osób.................... jestem zachwycona :)
Książka  została wydana w roku..............byłam rok po maturze

Dzierganie będzie, bo dzień bez dziergania, to dzień stracony, ale dzisiaj więcej czasu poświęcę książce.......i to zaraz zaczynam :)
Dzisiaj ....razem z MAKNETĄ
♥ 

 I to już wszystko, czym chciałam się dzisiaj pochwalić
serdeczności  ..........
   ................do następnego razu

 kryska ♥ 

27 komentarzy:

  1. Dzień bez dziergania... zgadzam się. Pozdrawiam z dziergania w pociągu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz książka -raz dziergotka ....i zawszę dylemat ;) Miłego czytania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudne wybory, też mam zawsze taki dylemat. U mnie dzisiaj identyczny obiad.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka środa to sama przyjemność, miłego czytania, dziergania i smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury Krysiu. Tę książkę również chętnie bym przeczytała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany zakup, lubie takie ksiazki. Pozdrawiam i zycze milej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki zazdroszczę. Zauważyłam, że ostatnio wracam do biografii. kiedyś miałam taki rok, że nie czytałam nic innego, tylko opowieści o znanych ludziach. Potem miałam dość. A teraz mam nawrót, ale kontrolowany. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei wolę zdecydowanie książki, które traktują o czymś, co było faktem. Czasami dla odmiany czytam coś zmyślonego. Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Miłego czytania i dziergania. Pięknie wydana i prawdziwa perełka. Uściski dla Hanusi i pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Milej lektury i dziergania pozdrawiam
    roża

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka to wielka przyjemność, a pięknie wydana książka to już w ogóle... cud, miód i orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że upolowałaś taką książkę,

    Ja uwielbiam pożółkły pachnący papier, to jest jak narkotyk - czytasz i chcesz jak najszybciej dobrnąć do końca a jednocześnie nie chcesz żeby opowiadana historia się skończyła... i zaraz musisz sięgnąc po następną :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Perełka super....Z przyjemnością się do takiej zasiada...

    OdpowiedzUsuń
  14. I mnie ostatnio lepiej czytanie niż dzierganie idzie. Perełki zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Que alegria tienes con tu nuevo libro, felicidades!, me gustan mucho tus trabajos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie jak zakupy cieszą . Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rarytas. Ja ostatnio sobie tylko pożyczam książki o sztuce z pracowni - też takie rarytasy wydane w czasach mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...